Wednesday, February 16, 2011

bengang ngan som1

mase tu aku tgh on9 fb..tetibe lak rase nak chat ngan som1..so aku bkak la chat n tgr 's' ni.. aku tanye dia "wat pe tu?? byk x esemen.."  n x lame lepas tu dia reply.. dia tanye 1 soalan kat aku.. "xde ke soklan yg lg penting nak tanye??"... demgam selamba aku balas, "hahahhaha...okei..xde"...(dlm ati aku cam nak bunuh2 je mamat tu...huhu)x lama kemudian dia ckp "sory,a bit tension,esemen byk"

pastu terus aku x reply chat tu...so aku terus tulis kat wall FB aku, "ade sorg budak ni da rosakkan mood mlm aku...okei.fine...kalo dulu dia okei je kalo aku tanye soalan remeh temeh tp skang da brubah..leh bla la ko.. anyway sory for disturbing u..it'll never happen again.."

ramai lak kwn2 aku komen kat situ..hek2... em,x lame kemudian dia send kat chat fb dia mtk maap..aku x reply gak...huhu..pastu dia offline.. aku asyik nanges je mase tu.. xleh thn da... berase ati sgt mase tu... roomate aku wat x tau je..naseb baek gak..kalo x malu aku..haha....

1jam lepas tu tbe2 je si S ni anta msg kat aku n cakap "salam eny...ad anta chat ke td?...mtk maaf la member yg bls...adoi la....xigt nk log out...abis dia ngacau bdk2 pempuan...." mase tu gak aku da rase sedikit lega. tp aku x sure gak..so aku tnye la lg.. n dia still mtk maaf... dia tnye aku pe yg aku chat ngan budak tu.. aku pon ckp la pe yg wat aku berase ati sgt ngan dia tu.....pastu dia pesan kat aku kalo rase chat yg len mcm tu,jgn layan la...tu maknenya bkn dia..... 


em,kat cni aku nak cita la kan knape aku terase sgt kalo betol dia wat aku cam tu.. ktorg saudara.. mcm adik n abg... dulu kitorg memg rapat tp sejak dia da ade awek,ktorg da mkin jauh... x selalu msg da...aku x kisah r sal tu..tp kalo dia wat cam tu memg aku xleh trima..huhu.... n kat cni aku nak ngaku yg aku pernah minat kat dia suatu mase dulu n terpaksa lupakan dia atas sebab yg susah aku nk cita atau dgn kata laen sbb keluarga....tp skg alhamdulillah,aku da leh time sume tu.....n juz waiting for other boyz..hehe

No comments:

Post a Comment