Sunday, December 23, 2012

Perhitungan antara AKU & DIA

budak tu cantik..lawa....kalo mane2 laki tgk pon kompem terpikat...... waaaaaaaaaa......camane nak lawan dia nih???? bukan lawan jd lawa cam dia...tp camane nak dapatkan Mr.F tu???? mungkin dia akan menang... (tp blm tentu lg)
jom buat perhitungan~~~

1- dia blajar same tempat ngan Mr.F.... kat USM.... mestila ade chance nak jumpe hari2 kan?? xpon leh jumpe kerap la.....mane aci~~~ sangat jeles okei!!!! huk2....tp aku?? x pernah jumpe dia!!!

2- dia sebaya ngan Mr.F... FYI, aku lg tua dr dia setahun n pempuan tu plak sebaya ngan dia...uwaaaaaaaa.......ini lg x adill....

3- Mr.F suke bercerita kat aku... Mr.F bgtaw aku yg pempuan tu kuat cemburu buta..blm pape da nak control Mr.F pehal???? Mr.F said,pempuan ni byk sgt protokol...so Mr.F xnak org muslimah sgt..... (alim kot maksud dia) cam pempuan tu..

4- da lebih setahun ktorg contact...tp just d alam maya..... siyes..kami x pernah jumpe pon....paling lame kami x contact, 3 hari je kot.... tu pon sbb aku keraskan hati utk x contact dia...but at last dia akan tetap cari aku jugak..... n kalo ckp, mesti nk kena ade ckp 'miss u'...tu last word ktorg la...kalo xde kompem aku sedih..hehe

5- Mr.F suke bg nasihat kat aku...nada dia agak tegas n garang..... but never mind...aku suka... kalo org len suke lembut2 ngan aku mesti aku jd bosan...da terbiasa kot ngan cara dia....nak dia~~~ nak dia nak dia nak dia je!!!! hehe

6- Mr.F macam nak ngelak je dr jumpe aku sebelum ni n he said, tunggu la sampai dia bersedia..kenapa mcm tu??? tp yg plik nye kali ni dia tanye aku jalan ke UPSI...wah....cam berbunga2 je hati aku nih....tp aku ckp kat dia...jgn nak bg aku harapan palsu....dia pon ckp juz tnye saje2....hehe

7- Mr.F ada ckp lg yg dalam ramai2 kwn pempuan, aku je la yg paling blh tahan ngan perangai dia....aku sedar yg dia ni cerewet....hmm..betulkah??? kalo betol,aku masih ade chance lg la utk dapatkan kepercayaan dia.....hehe...but, sampai skrg aku memg blm mengalah lg...rasa utk mengalha tu ada....tp blm buat betol2 lg..... pk utk stop contact dia pon da buat aku sedih gler n air mate mennitis.... camane la kalo jd betol2....bimbang gak effect kat pelajaran...so, xyah pk lg sal tu.....pk time cuti sem boleh la..hehe

KESIMPULAN:
da hitung2, nampaknye aku masih byk peluang...USIA BUKAN PENGHALANG..... JARAK BUKAN PEMISAH!!! aku cuma perlu curi perhatian dia je..... hehe.....suatu hari insyaAllah aku akan buat solat istikharah utk dpt kan jawapan drp persoalan ni.....andai dia untukku, akan aku jg sampai mati..... yg pasti, Mr.F SENTIASA DALAM DOAKU...... aku  sentiasa gagal dlm percintaan....ya Allah, engkau bantu lah aku utk pertemukan aku dgn org yg baik2....... yg d restui oleh seluruh ahli keluargaku...aminnn ^_^

No comments:

Post a Comment