Saturday, December 6, 2014

Convocation Day

alhamdulillah... lepas 4 tahun berpenat lelah belajar di Universiti Pendidikan Sultan Idris akhirnya aku telah melalui hari yang indah sangat sangat sangat..... hai, ramai abang kakak datang mesti la happy n my mom n dad ofkos la datang kan.....pelengkap majlis konvo aku... walaupon tak semua sepuluh2 orang sibling yang datang, tapi alhamdulillah... yang tak boleh datang tu pasti ada hal yang tak dapat dielakkan. 

CERITA PERJALANAN MENUJU KE PUNCAK
kebanyakan pelajar u dalam meniti kejayaan pasti akan berasa ada seseorang istimewa di sebalik kejayaan mereka selain family... hmmm..tertarik juga aku melihatkan kebahagiaan mereka sewaktu belajar... tapi untuk aku yang indah hanyalah keluarga... yang menaikkan semangat hanyalah keluarga.. yang membantu soal kewangan hanyalah family... yang aku cari bila ada masalah hanyalah kawan perempuan... oleh sebab itu kejayaan aku ni sememangnya hanya layak untuk aku hadiahkan kepada mak ayah dan family. its all for u my dear family... DAN DENGAN INI SELESAILAH MAJLIS KOVOKESYEN ANAK POK AWANG & MOK YOH UNTUK KALI KE 8.... lagi dua majlis akan menyusul tak lama lagi... dan kalau ada rezeki aku juga ingin berkonvo lagi.. inshaAllah... 

17 SEPTEMBER 2014
UPSI
syukur alhamdulillah..thanx u all

ALHAMDULILLAH, AWAL DISEMBER 2014 AKU TELAH PON MENDAPAT TAWARAN PEKERJAAN DI PERMATA KURNIA DENGAN GRED DG41

No comments:

Post a Comment