Wednesday, April 6, 2011

DIA DA TAU

dia tau aku suke dia....hmmm..malu gler kowt..... tp aku rase ade hikmah d sebalik yg berlaku..aku da x berharap kat dia... n aku x sedih pon...aku ske care dia wlwpon ape yg dia nak sampaikan tu, dia mcm xnak kat aku n mintak aku aggap dia abg..okei...fine..aku leh trima... ble kelas ngan dia,seriously aku x mo tgk muke dia..tp dia maseh baik..layan aku baek2 je..... jht lak aku rase wat camtu... pe pon aku akan berubah pas ni....hmm..pasal camne dia leh tau tu, biarlah rahsia..... smga dia kan jumpe org yg terbaek untuknye.... actually,aku x rase pon dia encem..aku ske dia sbb cara dia... yg ni aku bangga ngan diri aku coz aku x pilih org sbb rupa..ahahahhaha..(koya).... semoga ade ruang d hati dia untuk ske aku pada mase akan datang.... tp aku x lawa...org yg sgt biasa d kalangan org biasa....aku sedar semua tu...so,x harap lebih2 pon.....huhu.... aku x kisah x dapat org yg aku suke, tp aku x boleh bayang hidup aku tanpa family..... family first....
soal jodoh.....ALLAH  da tentukan.........


hidop perlu sentiasa cool....ahhahahha............layannnnnnnnn~~~ luv my self..kikiki

2 comments:

  1. ya kah eny? si dia dah mengetahui [aku tak tahu, tk diberitahu, tak ambil tau OR buat2 tk tahu] mana satu ni? haha :D chill eny, be yourself is better, if u fall in love, its not mistake but it is experience to make self more beware [speaking bersepah, harap maklum]

    ReplyDelete
  2. uitt....ni ikah ke tim?????igt kan sape la yg bernama lalu lalang ni...ahahahha...
    yupp....i stuju.....semuanye wat kte lebih matang....hehe

    ReplyDelete