Monday, April 25, 2011

TekaNaN JiWe WeeeHHHHHHHHHHH!!!!!!!

geram3x......besenye FB la tempat aku lepas perasaan....
tp~~~tbe2 je semua tu, xleh d buat cam sblum ni.....
so,semua terpendam dlm aty aku ni........
tulun2...rase cam nk nanges.....

mase camni la aku rase btul2 need som1....
bkn pakwe....but my mum....i know,ma always fhm ngn jiwa aku...
but ma bkn selalu ade d cc......


sbb pe aku rase camni ni???
sampai xde mood nk study...(pdahal ari2 xde mood study..ahahha)
ni mesti sbb brase ati ngan komen abg tersayang td....
abg kandung okei.......jgn saloh paham...
n sbb komen dia gak yg wat aku wat private wall FB...aahhaha
(x tau la bape lame wat camtu...ahaha...kte same2 tgk k.... ^_^)


ble ade 1 sbb yg wat aku bengang,maka mcm2 masalah dtg utk bergabung..
huh~~~~lg la x tahan....geram3x....
sakit rase otak aku ni....tau2 je la...

kte gne beribu2 sel otak kalo sedih...tp gne skit je sel otak utk rase gembira...
(errr...betul ke fakta yg aku tls tu??? hentam je la labu..hahahha)


errr....nak tau ke pe masalah len yg datang bergabung tu???
aisshhh...sibuk lak nk tau...tp xpe....meh nk cite...
em, teringat kat som1...org yg aku ske la...
benci la keadaan ni....
knpe aku perlu berhadapan situasi same utk kali ke2?????
knape,knpe,knape???????
ade sape2 leh tlg jwb x???ekekkeke
mesti xde kan??meh nk cte...


mase sekolah dulu aku minat kat mamat ni, name dia H,
tp juz bertepuk sebelah tgn...
yg aku x tahan nye,knape dia slalu lyn aku???
sj la tu nk bg harapan '0'.....siap bg hadiah lg utk bday aku..huhu..
korg tau x brape lama aku amek mase utk lupakan dia?????
5 thn kot......lame kan???org len bercinta 5 thn...
tp aku amek mase 5 thn utk lupekan dia...
sakitnye tu hanya tuhan je yg tau....lg sakit ble tgk dia ngan awek dia..
perrgghhh.....sakit nye makin bertambah2 ooooo.......
em,xyah la cite pnjg2 sal ni......jom kembali ke fokus asal...


skang aku kene harungi bende same ke???/
x mau...kenape mesti ske kt dia????yg ni laen lak name dia....
em,name dia 'Mr.A'.........bkan dato' A okei...ahahaha
agak2, brape lame lak aku perlukan mase utk lupekan dia ni???
xkan 5 thn gak kot....eeee...x sggup aku..
mcm la xde laki laen kat dunia ni....huhu
tp~~~knpe makin aku nk lupekan dia,
makin byk lak perkara yg wat aku makin tertarik kat dia....
bkn sbb rupe okei....xde kaitan lgsg...huh~~

mgkin ni ujian dr ALLAH....kene selalu think +ve.....
baru jiwe leh tenang...eekkeke...


PERSOALANnye~~~
pe kaitan hal Mr.A ni ngan problem aku tu????
hhmm......ade la kaitannye...
kalo x byk pon,ade gak la ckit2...huhu
kalo ade dia,mesti aku leh share prob kat dia...
ye la,nk share kat ma,ma xde kat sblh....
msg pon blh je kan???tp ma aku x hebat sgt men msg2 ni...(hek2..alasan)


BENCI~~~~ aku mau lupekan dia....cmane care nye???
xkan nk makan SEMUT kot....(care cpt lupe)....hua3...
dr mane ntah petua tu...jgn ikot okei...
CONCLUSION dia......
aku mau lupekan dia~~~~~~~~~~~~~~

xmo da seksakan jiwe ini...huh
benci3x......
(dia baek)aku juz bencikan hati aku ni je...
knpe perlu ske dia?????aku x layak okei....
maybe sbb da lame ber'status single...


tp aku bkn jenis tgkap muat okei....
sbb tu aku x trima org yg nak kt aku skg ni...
sbb aku xnk dia tu,ade la...
mls nk cte..pnjg lak cte nye....len kali la...
kalo rajin..ahhaha


k lah....tu je la...pnjg sgt da tu...
tu pon mesti korg da x larat nk bace kan???
ahahhaha
salam.......daaa..... C U....




wlw ape pon masalah yg dtg,kte tetap kene senyum,
macam bunga matahari ni....
kan himawari tu maksudnye bunga matahari dlm bhsa jepun....hehe
so,kene la senyum mcm gambar ni...ekekekke







sbb~~~kalo kte senyum, org2 kat sekeliling kte pon pasti akan senyum....
same cam gambar kat bwh ni...hehe.....
so,ini akan wat kte lupe ngan problem kte wlwpon utk seketika...hehehe....
so??? senyum~~~x kata apa-apa..............

No comments:

Post a Comment